Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

21 Haziran 2015 Pazar




Dermokozmetik mi? Kozmetik mi?

Aslına bakarsanız ne istediğinize göre durumlar değişir.. Nasıl mı? Şöyle ki; Renkli kozmetik istiyorsanız ve kalıcı akmayan makyaj yapmaktan hoşlanıyorum kremleri harika kokmalı ve Kullanacağım BB Kremler tenime muhteşem uymalı dediğiniz anda kozmetik hayatınıza girer! Kim istemez bu konuştuklarımızı diye baktığımızda eğer cildiniz hassassa, dermatolojik testlerden geçmiş ürünler kullanmak isterim, mineral içerik benim için önemli, yaşlanma karşıtı ve cilt yapısı da benim için birinci sırada dediğiniz anda dermokozmetik girer devreye! Ben ikisini de istiyorum dediğinizi duyar gibiyim:) Ama maalesef birini seçmelisiniz. Çünkü Türkiye pazarında şimdilik bu özelliklerini hepsini kapsayan bir marka bence yok! Hayatta seçimlerden ibaret değil mi? Seç gitsin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder